Medlemsansökan

Är du nyfiken på orientering eller är nyinflyttad i stan får du gärna besöka oss i klubblokalen i Vilsta eller ta kontakt på annat sätt. Självklart kan du komma och prova på några gånger för att se om klubben uppfyller dina önskemål. Önskar du bli medlem kan du fylla i Medlemsansökan. Den går att lämna direkt i lokalen eller skicka post eller e-post(eskilstunaol@telia.com  ) till oss.

Som medlem erbjuds du bra tränings- och tävlingsmöjligheter, tillgång till bra klubblokal på gång-/cykelavstånd från stan och trevliga klubbkamrater.

Medlemsavgifter
Fr.o.m. 2005 inför vi begreppen Tävlande medlem samt Stödmedlem. Du väljer själv inför säsongen vilken kategori du tillhör. Nedanstående avgifter gäller för 2021.

Tävlande medlem
Klubben betalar startavgifter till tävlingar, närtävlingar m.m. enligt "Allmän klubbinformation" (se hemsida, klubblokal). Du får rätt till egen nyckel (kort) till klubblokalen.

• Enskild 600 kr

• Ungdom 200 kr

Stödmedlem
Du får delta på klubbmästerskap samt närtävlingar (Vårspring, Höstorientering m.m.) men betala din startavgift själv vid övriga tävlingar. Du får rätt till egen nyckel (kort) till klubblokalen.

• Enskild 200 kr

• Ungdom 100 kr